wtorek, 22 stycznia 2013

Ombre Hair według Loreal

Witajcie,

Jak większość z Was i mnie dopadła choróbsko.
Leże w łóżku grzecznie z antybiotykami, na szczęście gorączka powoli odpuszcza także mam ciut siły by dla Was coś wyskrobać.

Dziś znowu o włosach a konkretnie o ombre hair zaproponowanym przez Loreal Preference.

Korzystając z okazji Rosmann'a zakupiłam za niecałe 25 zł farbę by zobaczyć co to wyjdzie na moich włosach.

Do wyboru mamy trzy kolory i ja wybrałam ten środkowy - do włosów ciemnych blond i jasnych brąz.

Z góry Was przepraszam za jakość zdjęć ale pogoda nie pomaga mi.


W opakowaniu znajdziemy:


A powinno wyjść to mniej więcej tak:


W najbliższych dniach z pewnością zrobię sobie coś takiego na moich włosach. Oglądałam na blogach efekty dziewczyn które zdecydowały się tego typu zafarbowanie włosów i jestem pod wrażeniem.

Jesteście zainteresowane zobaczyć efekty?

Pozdrawiam i zdrowia życzę wszystkim


5 komentarzy:

  1. Ta szczotka/grzebień mi się podoba ^^

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem już po farbowaniu i za kilka dni też mam zamiar dać notkę jak mi poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam, zapraszam do siebie;p Są efekty;p

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

SZUKAJ NA BLOGU