czwartek, 17 października 2013

Wyprzedaż artykułów fryzjerskich - Sosnowiec

Witajcie,



Dziś post skierowany do włosomaniaczek mieszkających na śląsku. 
Hurtownie i salon fryzjerski poznałam przez koleżankę z pracy. Po jakimś czasie fryzury tam robiła już połowa firmy w której pracowałam. Każda była zadowolona. 
Ja miałam okazje być tylko raz, niestety z faktu że trzeba dość długo czekać na termin a ja co m-c (no dobra co tydzień) mam inną wizję na fryzurę.
Moja siostra w ich salonie robiła sobie dekoloryzację. Włosy były w niezłej kondycji. Aż sama byłam zdziwiona.

Wracając do meritum - w tym salonie jest także hurtownia fryzjerska z całkiem niezłymi cenami oraz dość pokaźnym asortymentem.

W dniu jutrzejszym organizują wieczorną wyprzedaż:




Jak będę mieć więcej czasu to myślę że zajrzę z ciekawości.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU