środa, 31 grudnia 2014

Jakie make up na sylwester?

Witajcie,

Od paru lat nie chodziłam na sylwestra. Moja sala to była znana wszystkim "biała sala" w domu z winkiem. Nic specjalnego.
Ogólnie kolejny rok to dla mnie nic nadzwyczajnego dlatego nie mam jakoś chęci by go świętować.

Rok 2014 był dla mnie dość przedziwny
Pierwsza połowa - dużo pracy
podróż po Europie (której zdjęcia można zobaczyć na moim fb ale myślę tu też wrzucę małe podsumowanko)

Druga połowa była koszmarna i o tym już nie chcę pisać :(

Także czego ja sobie życzę w kolejnym roku - 

mniej cierpień, więcej radości i pozytywnych wiadomości

 Takim optymistycznym akcentem przechodzimy do części drugiej postu - makijażu na sylwestra. Propozycja 1 mojej kumpeli:

Różowo złote szaleństwo! Sztuczne rzęsy dodadzą zalotności





Druga propozycja w następnym poście.

Ja dziś maluję się na czarno - zielono moim ulubionym cieniem Club Mac

 Kto nie zna niech się schowa.


 źródło - www.got-blogger.com


A wieczorem druga propozycja - czerwona - zapraszam :)

Pozdrawiam i udanej zabawy sylwestrowej
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU