czwartek, 8 stycznia 2015

Kim jest osoba co robi makijaże na moim blogu?

Witajcie,

Dziś przedstawiam Wam Monikę - osobę która robi niekonwencjonalne, unikatowe makijaże.
Robi to z pasją, z przekonaniem, z radości.

Robi to co lubi i daje upust swoim fantazjom.

 
Oto co sama o sobie pisze:

"Witam! Mam na imię Monika. Mam 30 lat. Makijaż to moje hobby...a właściwie miłość ;) Maluję się od zawsze ;) Chyba urodziłam się z pełnym make upem ;) Cudowne w tym zawodzie jest to,że można uszczęśliwiać kobiety...Gdy po zrobionym makijażu patrzą w lustro, ich błysk w oku i radość z dokonanej zmiany są nie do opisania. Polecam się"




Mam nadzieje, że nie zanudzam Was ciągłym chwaleniem jej ale uważam że prawdziwe talenty trzeba pokazywać.
Namiar na nią poniżej:


Odnośnik do tej prac znajdziecie u mnie na blogu (pasek boczny, drugie zdjęcie)

A tymczasem Monika obiecała modern pin up make up na weekend także czeeekajcie ;-)

Pozdrawiam

 

1 komentarz:

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU