wtorek, 24 grudnia 2013

Mój Św. Mikołaj z Douglas'a

Witajcie,

Wszyscy dziś pieką, smażą, podjadają a ja odebrałam dziś paczkę.
Byłam w szoku że w ogóle ktoś dziś pracuje (prócz mnie) a jednak DHL przywiózł mi od Mikołaja paczuszkę:

Na ten błyszczyk trochę się naczekałam. Czaiłam się już jakiś czas kiedy to Pani w  Douglasie  dała mi jego próbkę. Byłam zachwycona tym jaki daje efekt, jakie usta po nim miękkie.Wiecie, dobrze że mam problem, zwłaszcza w zimę, ze spierzchniętymi ustami. Dzięki temu produktowi moje usta są po prostu boskie. Nic dodać nic ująć.


Niestety w tym miejscu muszę też napisać że Korresy które używam nagminnie od jakiegoś czasu nie sprawdzają się w mróz. Przynajmniej w moim wypadku są nieco za słabe przy mocnym wietrze i mocnym mrozie wymiękają.

Oczywiście Douglas uraczył mnie dwoma zaje...mi próbkami:


Perfum - który dziś w Wigilie zostanie użyty po raz pierwszy i całkowita dla nowość, poniekąd sama nigdy bym się na to nie zdecydowała bo cena (prawie 500zł) próbka Sensai Deep Lift Filler - coś co ma przywrócić zapadnięte części skóry twarzy. Ojjj tak coś dla mnie. Idealnie trafiono w mój gust.

A bałam się wyboru próbki bo generalnie wiem, że dają coś co im pierwsze wpadnie w ręce. Pewnie w moim wypadku też tak było, ale lepiej wierzyć że Św. Mikołaj nieco im podpowiedział ;-)

Poza tym kupiłam sobie znany większości Wam Lip Balm Nuxe:


Na mrozy naprawdę się sprawdza. Mogę iść pod wiatr a moje usta i tak są miękkie i nawilżone. Tu ma duży plus. Niestety w pomieszczeniach nie jest już tak dobrze. Szybko znika z ust.

Tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszą pracę, szybka kąpiel i idę najeść się za wszystkie czasy.

Wam Kochane życzę wszystkiego dobrego, zdrowia i zadowolenia z życia, z siebie bo kiedy my jesteśmy uśmiechnięte to cały świat wokół wygląda inaczej.

A poniżej moja wersja świątecznych życzeń.

http://kochamswieta.pl/Santa/cdf0ab67-1407-4be6-ac98-24885419cb03

:*

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU