wtorek, 22 kwietnia 2014

Mezoterapia igłowa - zabieg pierwszy, efekt po paru dniach

Witajcie,

Parę dni temu na instagramie poinformowałam Was, że poddałam się zabiegowi mezoterapii igłowej.
Każda z nas dąży do idealnej cery, do idealnych proporcji. Ten zabieg ma mi w tym pomóc.


http://www.oncewed.com/


Od razu mówię - nie robiłam zdjęć samego zabiegu, przed jak i po.
Byłam w szoku.

Zacznijmy od początku. Poszłam na zabieg, zrobiono krótki wywiad.
Oczekiwania były wielkie, Pani je ostudziła. 

Co można oczekiwać po zabiegu - odświeżenia, nawilżenia skóry, poprawienia jędrności. Wszystko zależy od tego jaki środek użyjemy - koktajl - koszt 300 zł, kwas hialuronowy 700 zł.

Czy boli - no nie ukrywajmy, to jest igła. Ale dostajemy na pół godziny przed zabiegiem maść która ten ból zmniejsza.

Zaraz po zabiegu - tu nastawcie się na nie lada widok. Ja byłam w szoku. Chciałam się znaleźć jak najszybciej w domu i nie straszyć. 
Skóra mega czerwona, lekko nabrzmiała, z czerwonymi śladami po nakłuciach, oraz podskórnymi kuleczkami z koktajlem.

Skóra po zabiegu na drugi dzień - nie jest źle, opuchlizna, czerwone plamy zeszły, ślady po nakłuciach są ale mało widoczne (podkład je zakryje). 
Skóra póki co wygląda normalnie jak przed zabiegiem. Nie widzę dużych zmian.

Skóra prawie po tygodniu - małych krwiaczków już nie widać, ranki także już zniknęły. Ostał się tylko jeden mały siniaczek pod okiem. Skóra jest gładka, jakby pełniejsza ale nie wiem czy po effaclar duo czy po zabiegu. Myślę, że to za wcześnie by coś widzieć. Skóra od środka regeneruje się koło 4 tygodni więc czekam spokojnie.

Nie wolno:
jak przy innych tego typu zabiegach - opalać się. Najlepiej odpuścić sobie wysiłek fizyczny.

Zabieg należy powtarzać co 3 tygodnie.

Co o tym sądzę - sam zabieg trwał koło godziny. Byłam tak od 19 więc nie martwiłam się, że będę straszyć. Przy zamkniętym oczach miałam wtłaczany za pomocą strzykawki, koktajl. Samo wtłaczanie trwało może 20 min.

Wybieram coraz to bardziej efektywne. I z pewnością wybiorę się na kolejny, jednak do innego salonu żeby porównać sobie czy to aby tak miało wyglądać :-)




Czy miałyście kiedyś tego typu zabieg? Czy zdecydowałybyście się na taki? A może znacie jakieś inne, ciekawe, dające super efekty zabiegi?

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Z ogromną chęcią wybrałabym się na taki zabieg, ale panicznie boje się igieł, dlatego jak na razie pozostaje mi inwestycja w dobre kosmetyki.
    Brawo za odwagę!
    Efekty będą, moje koleżanki w pracy sobie systematycznie i widać, oj widać! Jedną mam 47 letnią i wygląda jakby jeszcze 40 nie skończyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, jestem w takim razie pełna nadziei. Mam nadzieje, że za wcześnie (30 lat) się nie wybrałam na ten zabieg. Choć myślę że skóra potrzebowała tego. Lepiej zapobiegać jak to mówią. Igły się nie bój. Ja zamknęłam oczy zanim ją zobaczyła bo sama mam to samo co Ty. Jak widzę igłę - uciekam w drugą stronę. Ale czego się nie robi dla piękna ;-)

      Usuń
  2. ......robią.....
    zapomniałam dopisać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na pewno sobie zrobię, na razie nie czuję potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis mnie trochę przeraża, ale słyszałam, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma się czego obawiać, prowadzę szkolenia z mezoterapii igłowej jak i bezigłowej i zabieg kosmetyczny ten jest zupełnie bezinwazyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że taka mezoterapia to na prawdę coś fantastycznego dla każdego kto chce w jakiś sposób poprawić swój wygląd. Szczególnie zmarszczki w dzisiejszych czasach doskwierają wielu osobom i chcą się one ich pozbyć. Na szczęście własnie profesjonalne kliniki medycyny estetycznej takie jak na przykłąd deuclinic oferują mozliwość poprawy tego stanu i moim zdaniem jak najbardziej warto jest zdecydować się na taki zabieg jeśli ma to poprawić wasze samopoczucie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wiele fajnych zabiegów na twarz, warto przemyśleć różne;) Sprawdźcie sobie tu co proponują na https://evospa.pl/mezoterapia-czy-karboksyterapia-ktory-zabieg-wybrac

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja długo myślałam o mezoterapii igłowej i w końcu się skusiłam. Co prawda bałam się zrobić to sama w domu, więc zapisałam się na zabieg do Kliniki Kosmedica w Warszawie, gdzie wcześniej poddałam się depilacji laserowej. Z efektów po mezoterapii jestem bardzo zadowolona, skóra w lepszej kondycji, drobne zmarszczki zniknęły i przebarwienia są też mniej zauważalne. Teraz korzystam z zabiegów uzupełniających według zaleceń Pani kosmetolog. Znalazłam ofertę Kosmedica na https://kosmedica.pl/ i bardzo polecam, jak ktoś z Warszawy i okolic szuka namiarów na sprawdzony salon. Chociaż ja nawet jakbym nie mieszkała w Warszawie to bym dojechała tam, bo profesjonalizm jest dla mnie najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie właśnie też zainteresowała mezoterapia igłowa Katowice, bo przede wszystkim chciałabym tą opcją wzmocnić swoje włosy. A z tego co wiem, gabinet https://estetycznakatowice.pl/ właśnie wykonuje takie zabiegi i to z pełnym profesjonalizmem i z pełną starannością. Także w razie co do nich planuję się do nich zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mezoterapia daje ciekawe efekty. Na zabieg najlepiej zdecydować się w sprawdzonym salonie kosmetycznym. Ja skorzystałam z usług salonu w Pile - https://czasdlaciebiepila.pl/. Oprócz mezoterapii oferują też powiększanie ust i masaże twarzy. Szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

SZUKAJ NA BLOGU