czwartek, 16 czerwca 2016

Opinie o Aussie Miracle Moist

Witajcie,

Nadszedł czas kiedy chcę się z Wami podzielić moimi (i nie tylko moimi) spostrzeżeniami odnośnie używania zestawu do włosów - szamponu i odżywki Aussie.

Pamiętacie? Dostałam od nich paczuszkę jako ambasadorka (nie ja jedna). Odżywka chyli się ku końcowi, szampon dawno się skończył.

Dziś nie do końca moja opinia ale moich koleżanek.
Moja opinia pełna będzie w następnym poście. A Wy stosowaliście te i inne produkty Aussie? Zadowoleni jesteście?



Opinie koleżanek:


Ola - włosy farbowane, matka dwójki dzieci

"Odżywka działa! I to działa szybko. Przy dwóch biegających chłopcach muszę mieć chwilkę na to by ujarzmić moje włosy. Dosłownie 3 minuty starcza by włosy odzyskały nawilżenie. Włosy myję co 3 dni. Polecam zabieganym mamom"














 Kasia - zabiegana pracujący żona

"Pracuję na zmiany, dodatkowo jeszcze mam zajęcia poza pracą, nie mam czasu na to by siedzieć z maska pół godziny. Tu mam 3 minuty i włosy wyglądają inaczej. Niedawno obcięłam to co zniszczone i odżywka do takich w miarę zdrowych włosów się nadaje, nie wiem jak w przypadku mocno zniszczonych. Farbuje na ciemny brąz, nie rozjaśniam. No i muszę zaznaczyć - zapach powala!"









Agnieszka - świeża mamuśka na urlopie macierzyńskim

"Moje włosy są długie i niestety często rozjaśniane. Poddawane co parę dni prostowaniem. Przy tak zniszczonych włosach niestety odżywka nie daje rady. Może pierwszy raz super, drugi raz trochę gorzej, ale przy następnych użyciach włosy robią się suche. Mogę ją używać ale naprzemiennie z innymi kosmetykami. Wtedy efekt nawilżonych włosów mam jak za pierwszym razem."











Jestem ciekawa Waszych opinii o tych kosmetykach.

2 komentarze:

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

SZUKAJ NA BLOGU