sobota, 1 października 2016

Źle obcięte włosy

Witajcie,

Pewnie każda z nas miała taki moment w życiu, że poszła do fryzjera i okazało się że źle zostały obcięte włosy. U mnie to wyglądało mniej więcej tak że chciałam je wycieniować a wyszłam z zupełnie nie takimi. Pomyślałam "umyję, ułożą się". Niestety tak się nie stało. Wyglądają jeszcze gorzej. Jak je wyprostuje i ułożę to jeszcze są znośne. Dobrze że mogę w kucyk spiąć. Już sam fakt obcięcia ich nie tak jak bym tego chciała jest zły, ale to że mam nierówno postrzępione włosy to już masakra. Jak ktoś mi zarzuci że mam kiepskie zdanie o fryzjerach to jest to własnie z powodu takich sytuacji. Już rozumiem niektórych że sami wszystkie zabiegi robią w domu, łącznie z obcinaniem włosów. Naprawdę chylę Wam czoła i moja noga u fryzjera nie postanie aż po grób. Jak będę obcinać nie wiem tego jeszcze ale coś wykombinuję. Tymczasem ratuję włosy czym popadnie.

Mam dwa wyjścia - iść do innego fryzjera i spróbować "to" naprawić lub spróbować zapuścić i zaś je podciąć już samej na prosto to co będzie szło już ściąć (włosy są mocno wycieniowane, postrzępione nierówno z każdej strony).

Zdjęć nie będzie. Bo wiem, że większość weszła na tego posta by "to" zobaczyć. No chyba że będę już na tyle spokojna że dam je radę zrobić. Bo póki co chowam niedoskonałość pod kucykiem. Może zrobię później porównanie z wcierkami jak działają. Będę mierzyć pasemka i wrzucę zdjęcia. Co Wy na to?

Postawiłam na razie na to drugie by ratować to co już miałam. Jeszcze został mi Kaminomoto - słynna wcierka, którą kupiłam TUTAJ.

Miałam po nim mnóstwo nowych włosów oraz stały się bardziej błyszczące - no zdrowsze. Porostu wtedy nie zauważyłam ale mam nadzieje, że jakiś będzie szybszy jak to pisały internety. Poza tym chcę postawić też na inne skuteczne bądź mniej skuteczne środki. To będzie prawdziwy zmasowany atak. I niech mi nikt nie pisze, że zrobię sobie krzywdę :P Bo zła kobieta to groźna kobieta!
www.berdever.pl

Kolejnym sposobem by włosy odrosły, doczytałam niedawno, są olejki eteryczne. Nie każdy nadaje się do włosów i absolutnie każdy potrafi być drażniący w 100% położony na skórę. Ja mój będę rozcieńczać z olejkiem Tsubaki. Kupiłam go TUTAJ i jest wart każdej złotówki wydanej na niego.
Duża pojemność starcza na długo. Wcierałam nim skórę głowy i poprawił jej stan jak mało który produkt. Polecam z czystym sumieniem! A że jest to olej nie musicie się ograniczać używaniem nim tylko do włosów.

www.berdever.pl


Do tego olejku będę dodawać w kropelkach tych dwóch olejków - z mięty pieprzowej i rozmarynu, które zakupiłam w aptece DOZ.

Olejek rozmarynowy TUTAJ
Olejek z mięty pieprzowej TUTAJ

www.doz.pl
Internety piszą że pobudza cebulki włosów do działania, no więc co mi szkodzi. Spróbujemy.

Chcę jeszcze dziś kupić jedną rzecz. A mianowicie Jantar. Z Jantarem mam wspomnienia wcierki po której dużo włosów nowych wyszło ale teraz kupię inny produkt. Też do znalezienia w aptece Doz więc idę szukać.


Ostatnimi produktami na jakie myślę pokuszę się niebawem to produkty ze sklepu internetowego Triny.pl

Pierwszym z nich to olejek Sesa, który znajdziecie TUTAJ i to w promocji!!!

www.triny.pl
Drugim natomiast na jaki się zdecyduję to tonik Orientana dostępny TUTAJ

www.triny.pl

Nie wiem co jeszcze mogłabym zrobić dla moich włosów ale będę przynajmniej starać się by szybko urosły. Mimo tego że naocznie widzę z m-ca na m-c że włosy wcale wolno nie rosną teraz jestem załamana. Niestety czasem złe decyzje pozostawiają ślad na bardzo długo i tak jest w tym przypadku.

Macie jakieś sprawdzone sposoby na włosy? Śmiało piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Zdarzały mi się fatalne pomyłki u fryzjera, teraz mam jednego zaufanego od lat i zawsze wychodzę zadowolona . moje włosy rosną szybko, tylko tą wcierkę jantar kiedyś używałam ale nieregularnie

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU