wtorek, 18 lipca 2017

Moja książka FiuFiu.co od Saal-Design

Witajcie,

Kiedy zobaczyłam, że jest możliwość zakupienia fotoksiążki z kuponem od razu przyszło mi na myśl, że w końcu będę mogła mieć wizualnie (naocznie) moje prace biżuteryjne.

Ile ja razy słyszałam - "pokaż czym się zajmujesz". Moja odpowiedź "wyślę adres strony". Potem oczywiście zamykał się temat. Teraz moje prace (nie wszystkie ale sukcesywnie będę dokupywać książeczki tematycznie zrobione) są do pokazania w książce całkiem nie małej (bo 26 stron), wykonanej w rewelacyjnej jakości.

Jak moi znajomi, bliscy i mąż zobaczyli książkę po prostu przecierali oczy ze zdziwienia. Naprawdę wyszła rewelacyjnie. Jakość, kształt, zdjęcia a następnie oczywiście układ.

Zamawianie książki jest bardzo proste. Mnie to zajęło naprawdę chwilę. 

1. Najpierw przygotuj sobie w folderze zdjęcia do książki. Najlepiej więcej. Nigdy nie wiesz czy w trakcie układania zdjęć w książce nie zmienisz koncepcji.

2. Ze strony https://www.saal-digital.pl/webshop/ pobierasz aplikację do tworzenia książek


Uruchamiasz ją na swoim komputerze i gotowe. Rozpoczynasz zabawę z tworzeniem książki. Wybierasz najpierw opcję - wielkość, okładka, ilość stron. 

Po wybraniu odpowiednich opcji (ceny macie na każdym kroku podane więc łatwo możecie manewrować budżetem). Koszt wysyłki 20 zł kurierem DHL. 

Przychodzi błyskawicznie. Ja zamówiłam książkę w czwartek popołudniu a w piątek już była wysłana. W poniedziałek miałam ją już u siebie. Szybko prawda?


Ja wybrałam opcję w twardej okładce, wymiar 28 x 21 cm. Strony wewnętrzne to solidny papier fotograficzny - matowy. Uznałam, że książka będzie oglądana przez wiele osób i nie chcę żeby była po prostu popalcowana. 


Kartki w środku są dość grube. Robiąc filmik przewracający kartkę po kartce miałam nie lada problem. Są sztywne a przez to trwałe.

Jeśli chodzi o jakość to zależy od jakości Waszych zdjęć. W środku chciałam też dać na niektórych stronach całe zdjęcia i mimo tego, że nie byłam pewna jakości wyszło naprawdę pięknie.

Jeśli chodzi o okładkę to są to po prostu opakowania kartonowe FiuFiu.co więc nie musiałam już robić podpisu mojej książki. Okładkę zostawiłam błyszczącą.





W aplikacji można wybrać różne układy zdjęć, tak np. żeby zostało miejsca na ewentualny dopisek (gdzie zostało zdjęcie zrobione, data, jakieś miłe słowo). Ja akurat postawiłam na same zdjęcia.


Stron wybrałam 26 ale można więcej. Zdjęć oczywiście przygotujcie więcej. Na takie dwie strony wchodzi trochę zdjęć więc warto mieć pokaźną kolekcję.

Starałam się też wybierać taki układ żeby zdjęcia nie były łamane przez środek.

Poza tym nie zapomnijcie wybrać tła pod Wasze prace. Można wybrać efekt zdjęć "z cieniem" (widać to na zdjęciu wyżej) oraz że są w takiej ramce jakby naprawdę były w albumie.

Po wybraniu wszystkich opcji i dopieszczeniu książki wrzucamy ją do koszyka a następnie już wypełniamy krok po kroku co aplikacja nam każe (wiecie adres, koszt dostawy, płatność). Za parę dni książka może być już u nas.



UWAŻAM że to najlepszy prezent jaki można komuś podarować. Wspólne zdjęcia z życia, panieńskiego czy 18-stki. Najlepsze zdjęcia z wyjazdów czy pamiątka dla czyjegoś dziecka.

Jestem jak zaczarowana oglądając tę książkę i już nie mogę się doczekać aż wezmę ją w obieg po znajomych i rodzinie.

A na zachętę mam dla Was 

Twój kod rabatowy o wartości 75 zł*:  FB328GUM

*Akcja trwa do 31.07.2017. Kupon rabatowy "fotoksiążka na dobry początek". Min. wartość zamówienia to 125 zł. Koszty wysyłki są niewliczone. Nie można łączyć z innymi akcjami i kuponami. Do jednorazowego użycia przez klienta.

Nie jest to żaden kupon który ja dostałam. Jest on ogólnie dostępny na stronie ale myślę że warto skorzystać ze zniżki jeśli jest taka okazja.

Więcej informacji znajdziecie tutaj - KLIKNIJ

Jak Wam się podoba moja pierwsza książka FiuFiu.co?

4 komentarze:

  1. StamiMax For skinny people should have is plenty of is very large compound move. This is due to hormones as skinny people might as much Natural Testosterone Booster or growth hormone in their system. Larger movements for squats dead lifts rows bench etc. http://jackedmuscleextremeadvice.com/stamimax/

    OdpowiedzUsuń
  2. Satılık veya satılık ülkenin bir üyesi satın alın, lütfen sitenin sahibiyle iletişime geçin, lütfen sitenin sahibiyle iletişime geçin ZOKRA ZAHRA HERBAL

    Ladyfem

    Khasiat Ladyfem

    Khasiat Dan Manfaat Ladyfem

    Khasiat Dan Kandungan Ladyfem

    OdpowiedzUsuń
  3. Your article had provided me with another point of view on this topic. I had absolutely no concept that things can possibly work on this manner as well. Thank you for sharing your opinion

    cara mengatasi sembelit berkepanjangan secara alami
    obat rematik pada kaki alami
    obat nyeri tulang pinggang yang ampuh dan aman
    cara menurunkan trombosit tinggi dengan cepat

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

SZUKAJ NA BLOGU