sobota, 1 grudnia 2012

Zamiennik dla kremu do rąk z L'occitane

Witajcie,
 
Parę dni temu pisałam Wam o produktach L'occitane a m.in. kremie do rąk który do najtańszych kremów nie należy.
 
Co oczekujemy od kremu do rąk? Szybkiego wchłaniania, nawilżenia, uczucia miękkości skóry dłoni.
 
Ja całkowicie wczoraj będąc u kuzynki w odwiedzinach odkryłam coś zamiennego i tańszego dla kremu z L'occitane.
 
Koszt kremu z masłem shea L'occitane - 29,90zł / 30 ml
 
 
 
gdzie zamiennik z firmy Charmine Rose
 
to koszt za 100 ml - 20,80
 
 
 
Efekt rewelacyjny, krem wysycha szybko i zachowuję się jak opisałam wyżej. Dokładnie tak jak krem do rąk jego droższego odpowiednika. A przy tym jego zapach jest łagodny.
 
 
Więcej o nim i innych produktach na stronie:
 
charminerose.eu/
 
Skusicie? Ja z pewnością
 
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. czy ten zamiennik mozna dostac w PL gdzies stacjonarnie? mzoe bym moja Kochana Mamuske pomeczyla.. ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba by ich zapytać. Ja wiem gdzie w moim mieście są stacjonarnie :)

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU