czwartek, 15 maja 2014

Cała prawda o kosmetykach

Witajcie,

Dziś znowu coś, co spędza mi sen z powiem. Ciągle się zastanawiam, co zrobić by utrzymać skórę w jak najlepszym stanie, jak najdłużej. Testuję różne kosmetyki, z różnych regionów.

Nie koniecznie zawsze patrzę na skład, nie zawsze chcę, czasami jest on tak długi że wolę nie wiedzieć, a czasami jest tak dobry że moja nieświadomość jest przykryta efektem na skórze.

Przechodziłam różne etapy w pielęgnacji jak i w makijażu.
Był moment gdzie nie malowałam rzęs co najmniej przez rok. Później zaś mocny makijaż. 

Czy zastanawiałyście się co i ile nakładacie i czy to jest zdrowe dla nas?
Oczywiście bez popadania w paranoje bo we wszystkim trzeba znać umiar ale w pewnych kwestiach poniższy filmik mnie zaskoczył.

Zresztą obejrzyjcie same. Jestem ciekawa co o nim myślicie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU