czwartek, 29 maja 2014

Przystanek - Berlin - Dusseldorf

Witajcie,

Jestem na wyjeździe i póki co dojechaliśmy do Dusseldorfu. 
To jest nasz drugi przystanek.
Pogoda nas nie rozpieszcza - pada i jest zimno.

Na całe szczęście wzięłam odpowiednie ciuchy a jutro idę na sklepy.
Mam w zamiarze nie zostawić tu dużo kasy bo wiem, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że będę tu w lipcu ;)

Ale wejdę do Lusha. Pragnę kremu Enzymion. Znacie go?

W weekend ruszamy dalej - kierunek Bruksela i Paryż. 
Później będę, w miarę dostępu do neta, Was informować.

Berlin piękne miasto, warte zobaczenia. Niestety pogoda skutecznie uniemożliwiła spacery także wycieczka dość krótka. Jeszcze tam wrócę.
Miejsce tysiąca kuchni, sklepów, narodowości. Miejsce gdzie możesz poruszać się praktycznie komunikacją miejską.

Najlepsze jedzenie indyjskie jakie jadłam. 

Mango lassi
www.papilot.pl

Postaram się w domu odwzorować. 
Kurczak w sosie curry (poezja).

Zakupiłam przyprawy w sklepie tureckim. W nim można znaleźć wszystko co pamiętacie z Tureckich wakacji.

Ja kupiłam rzecz jasna oliwki (kocham to) oraz parę innych rzeczy (niestety w aucie zostało więc foty nie będzie).

Warto wziąć trochę grosza bo na nasze Polskie realia ceny mogą być wygórowane a naprawdę warto z czegoś skorzystać.

Fajnie jest mieć też przewodnika po Polsku. Dużo ciekawych miejsc wartych obejrzenia.

Dusseldorf to miejsce (ja to nazywam moim drugim miejscem na Ziemi).
Czuję się tu jak ryba w wodzie. 

Warto w okolicy znaleźć się w Wuppertalu oraz Koln.
Do Holandii i Belgi stąd jest rzut beretem. Ogólnie dużo stąd można zobaczyć. Ja sama mam długaśną listę ale tym razem plan jest dalszy więc te okolice są na kiedy indziej.

Proponuję podróżować w weekend bo w tygodniu duża szansa trafienia na korki. Do Berlina prawie zerowy rucha do Dusseldorfu istna masakra na drogach.

Ogólnie myślę, że na razie tyle. Czekam z niecierpliwością co się będzie wydarzać dalej.

Trzymajcie proszę kciuki za pogodę bo ta to jest niewdzięczna :(
I z pewnością będę Was katować zdjęciami

Pozdrawiam z trasy :*
Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU