niedziela, 31 sierpnia 2014

Moje olejki do twarzy w pielęgnacji

Witajcie,

Słowem wstępu - używacie olei do twarzy? 
Na samym początku nie potrafiłam docenić ich dobroci ale po jakimiś czasie w końcu się dobrze polubiliśmy. Chodzi o to że wiem jak ich używać.

A teraz słowem to co ja używam do twarzy.
Nie używam pojedynczych olei, raczej są to skomponowane mieszkanki olejów, ekstraktów i innych dobroczynnych składników.

Pierwszym z nich dobrze znany olejek z Kiehl's. Uwielbiam go już rok (tak poznałam go rok temu) i uwielbiam do teraz.


Skład: Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Squalane, Rosa Canina Fruit Oil, Evening Primrose Oil, Jojoba Seed Oil, Coriander Seed Oil, Tocopherol, Lavender Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Linalool, Rosemary Leaf Oil, Citronellol, Geraniol, Lavandula Hybrida Oil, Cucumber Fruit Extract, Turmeric roqt Extract, Limonene, Citral, Sclareolide, Rose Flower Oil, Jasmine Extract, Sunflower Seed Oil

Skład jak widzicie bogaty. Jak na olejek przystało, bardzo wydajny. Nie wiem po co firmy pakują olejki w takie duże opakowania. Zważywszy, że w większości z nas olejki nie służą przy codziennym używaniu.
Polecam kupić próbkę lub z koleżanką na pół. Spokojnie taka ilość Wam styknie.

Kolejny produkt który mnie oczarował to olejek z Clarins, do cery suchej, odwodnionej.


Skład: Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Pogostemon Cablin Oil, Parfum/Fragrance, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Vanda Coerulea Extract, Linalool, Limonene, Coumarin, Eugenol

Miałam wersję do skóry odwodnionej ale też chciałam do cery mieszanej. Niestety w żadnej Sephorze ani Douglasie jej nie dostałam. Próbka starczyła mi na sporą ilość użyć. Zważywszy, że olejek ma termin ważności tylko 6 miesięcy. Wow, Clarins, zrób mniejsze pojemności w sprzedaży plizzz. Cena to 149 zł.
Świetny olejek. Moja skóra mimo że jest mieszana, to jest też odwodniona. Polecam te olejki bo widać rano że skórze się taka pielęgnacja podoba.

Kolejny to niedawno kupiony Khadi. Wersja do cery mieszanej, regulującej sebum. Cena bardzo dobra 10 zł za 10 ml. I to mi się podoba. Daję go też czasem na końcówki włosów.



Skład, jak przystało na Khadi - bardzo dobry. Użyłam parę razy dopiero więc się nie będę wypowiadać ale warto poczytać u innych Blogerek bo zbiera pozytywne opinie.

Dwa nowe produkty, jeszcze nie otwarte to Alverde z różą. Takie olejki (z różą) chodzą już za mną jakiś czas. Znalazłam parę sztuk zagranicznych ale póki nie zużyję tego i nie sprawdzę czy róża mi służy, nie pokuszę się. Olejek tani - koło 20 zł (nawet taniej) dokładnie nie pamiętam.
Zebrał też dużo pozytywnych opinii. Dostępność jak zwykle zła ale koleżanki blisko Niemiec, Czech czy Słowacji będą pomocne. Poza tym allegro ;-)


Ostatni to próbka otrzymana od Caudalie:




Olejek przeznaczony do ciała ale ja postanowiłam wypróbować go do twarzy. Miejmy nadzieje, że krzywdy mi nie zrobi.

Olejki też przydadzą się przy mojej kuracji w czasie jesieni i zimy. Będą koić a przy okazji uzupełniać cennymi składnikami. 

A Wy używacie olejków w pielęgnacji? Jeżeli tak, to jakich?
Szukam inspiracji

Ps. dziś chyba jest dzień Blogera a więc wszystkim Blogerom i Blogerkom życzę samych sukcesów w dążeniu do celu oraz jak najwięcej trafnych decyzji i lekkiego pióra ;-)


1 komentarz:

  1. olejek z Kiehl's gdzie można kupić najtaniej? masz jakieś namiary?

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU