środa, 27 stycznia 2016

ORGANIC SURGE upolowane w TK Maxxie

Witajcie,

Bardzo rzadko udaje mi się wejść do takiego sklepu jak TK Maxx a już tym bardziej cokolwiek tam upolować. Nie wiedziałam do pewnego momentu że tam w ogóle są kosmetyki.

Kiedy już upolowałam krem którym się dziś się chce pochwalić natknęłam się na blogi i informację że kremy z tego sklepu nie są pierwszej świeżości, śmierdzą, są otwierane, używane.
Nie powiem, trochę mnie to przeraziło.

Powiem tak, kolorówka faktycznie jest pootwierana ze względu na kolory, których po prostu nie ma gdzie zobaczyć. Podkłady są upaprane aż szkoda ich brać. Ale pielęgnacja, lakiery do paznokcie, zestawy czy produkty do włosów są zapakowane i nie szkoda ich brać. Muszę też zaznaczyć że ja kupuję w Bielsku-Białej. Wiem, że owe zarzuty były kierowane do sklepu w Zabrzu. Dziewczyna kupiła "zepsute" kremy. Koszt łączny 70 zł. Szkoda że finał tej historii nie był pozytywny i szkoda też że u nas nie można zwracać kremów (w TK Maxx można zwracać kosmetyki nie używane choć jak naprawdę sprawdzają to tego nie mam pojęcia).

W każdym bądź razie już dawno chciałam coś stamtąd kupić. Nie wiedziałam tylko co. Kosmetyki które tam są to takie których kompletnie nie znam i nie znałam. To chyba jakieś resztki z innych sklepów zagranicznych. Właściwie same pojedyncze sztuki.

Ja upolowałam krem do twarzy. Nie wiedziałam jaka jest jego cena dopóki nie spojrzałam w ceny w internecie. Kupiłam bo moje Korresy dobijają dna i potrzebowałam czegoś nowego. A że teraz retinoidy stosuję to potrzebowałam czegoś nawilżającego. Trafił się on



Krem intensywnie nawilżający, napakowany w 99% naturalnymi składnikami


Cały skład poniżej.


Cena jego taka


Słoiczek szklany, ładny, prosty, szło przezroczyste, zapach świeży, niebiański.


Za tę cenę chyba było warto. Co sądzicie?

10 komentarzy:

  1. Cena świetna, oby się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dam znać ;-) mam spore zaległości w recenzjach ;-)

      Usuń
    2. I jak ten krem? Daje radę?

      Usuń
    3. Jest super :) lekki mimo wszystko, makijaż się dobrze na nim trzyma. Nie uczulił mnie, skóra wygląda na dobrze nawilżoną. Ale to dopiero jakieś parę tygodni ;-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;-) chyba częściej muszę zaglądać do TK Maxxa

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU