piątek, 15 kwietnia 2016

Luksus za niską cenę - LIQ CC serum z witaminą C, kosmetyki Kiko, Yves Rocher podkład

Witam,

Dziś się chwalę. Poczyniłam trochę zakupów, a jutro dojdą nowe (targi kosmetyczne). Z racji zakończenia kuracji Atrederm potrzebowałam czegoś nowego do odświeżenia skóry.

No więc padło na serum z witaminą C zachwalane przez moją guru Kosmostolog :-)

Opakowanie baaardzo eleganckie, rzekłabym luksusowe. Serum pachnie jak ... witamina C znana mi z poprzednich produktów. Cena naprawdę zachęca do zakupów - około 60 zł. Ja używam od tygodnia już na dzień i na noc pod jakiś olejek. Poniżej wklejam opis i skład. Wiem, że firma ma też serum z kwasem glikolowym. Może się skuszę po przetestowaniu tego cudaka.




Kolejne produkty do zakupy w Kiko. Firmę tę poznałam w Mediolanie we Włoszech. Kupiłam wtedy dwa błyszczyki do ust. Jeden z nich powędrował w Świat, drugi został ze mną. I na tyle się polubiliśmy że jak odkryłam że firma jest w Polsce oszalałam z radości. Płatki opadły jak się dowiedziałam się że nie ma na śląsku. Kiko! Śląsk - zapraszamy. Jednak będąc przy okazji we Wrocku skusiłam się na trzy produkty.

Błyszczyk który już miałam ale w kolorze śliwki - cena 15 zł




Do tego podkład jeden z tańszych w ich ofercie, kolor bardzo neutralny - 25 zł






I najlepsze czyli olejek do twarzy. Przeceniony z 79 na 39 zł. Mam Kiehl's który się kończy. Bardzo chciałabym ten nowy, żółty, ale chyba to graniczy z cudem że go kupię więc na razie się pokusiłam o coś tańszego.







Czy Wy widzicie jakie te opakowania są piękne? Firma naprawdę postarała się o design luksusowy. Ceny Kiko naprawdę mnie zaskoczyły pozytywnie :-)

Na sam koniec skorzystałam z promocji 50% taniej podkład z Yves Rocher. Wyszedł 29 zł plus jeszcze szampon gratis więc praktycznie wyszedł koło 18 zł




Jak Wam się podobają te trzy marki. Mam wrażenie że z roku na rok można kupić kosmetyki taniej, a mieć zawartość, opakowanie, cały design z najwyższej półki. Ja akurat zwracam uwagę na to jak kosmetyki są zapakowane, jak wyglądają. Szanuje to, bo to praca, bo to włożone przez firmę pieniądze.

Dam znać za jakiś czas jak się sprawdziły te produkty.

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. u mnie kiko nie dostępne stacjonranie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktow. Kiedys czailam sie na KIKO, ale nigdzie u mnie nie ma sklepu zebym mogla sobie przetestowac kolory itp.
    Obserwuuuje!! :* Zapraszam do mnie :) Mam nadzieje ze moj blog spodoba Ci sie tak jak mi Twój i dodasz mnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba popatrzeć na większe miasta i "przy okazji" odwiedzić ten sklep :)

      Usuń
  3. Mam to glikolowe i potiewrdzam - jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:) mam pytanie o serum z wit. C. Czy takie serum może powodować latem plamy słoneczne? Używam silnych filtrów (50) i chciałabym również zacząć używac wit.C. Pytanie - czy może ta witamina powodować plamy na skórze w zetknięciu ze słońcem (mam taką skórę właśnie). Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU