wtorek, 19 kwietnia 2016

Nowość od Aussie

Witajcie,

Mam okazję się pochwalić możliwością testów ciekawych kosmetyków. Te małe próbki zostały rozdane wśród koleżanek które mają suche włosy.

Gdybyście tylko czuły ten zapach dochodzący z tego pudełka. Obłędny!

Markę znam i znałam ją jak jej jeszcze w Polsce nie było. Jak tylko miałam możliwość, kupowałam ją przez kogoś kto akurat był lub wracał z Anglii.

Teraz wersja nawilżająca która otrzymała dodatkowo olej z orzechów Makadamia.


Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła?
Wkrótce opowiem Wam nieco więcej o nie,







Zapraszam

2 komentarze:

  1. Aleee fajne prooodukty :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU