czwartek, 20 kwietnia 2017

Promocja Rossmann - co kupiłam

Witajcie,

Tak, teraz wszyscy będą wrzucać zdjęcia swoich zakupów. Ja nic szczególnego nie kupiłam. Nawet szczerze? Nie czytałam opinii na jego temat. Także w ciemno 3 nowe kosmetyki.



A że nie było tego co chciałam wzięłam co było.

Paleta do rozświetlania twarzy (30 zł lub 26 zł już nie pamiętam - przed przeceną oczywiście)




Trzy kolory są świetne, ten ciemny nadaje się jako cień do opalonej skóry. Także nie ma tego złego.
Zrobię zdjęcia jak wyglądają na skórze bo wyglądają cudnie.

Tymczasem swatch:




Drugi to bronzer. Dość ciemny ale taki chciałam i w bardziej ciepłych tonach i mnie to pasuje.



Tusz do rzęs co najważniejsze dla mnie - NIE MA SILIKONOWEJ SZCZOTECZKI!

Tyle w temacie Rossmanowskich promocji. Gdyby nie fakt że musiałam iść po prezent (kartę podarunkową) dla mojej teściową pewnie w ogóle bym tam nie poszła. A tak to jeszcze i kot jedzenie dostał :P

Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzień.

4 komentarze:

  1. Chyba też się skuszę na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo zaskoczona jej intensywnością. Wystarczyło niewiele by widać było tzw "glow".

      Usuń
  2. wibo i lovely pozytywnie mnie zaskakują, ta paleta rozświetlaczy jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, niszowe marki a takie dobre kosmetyki :D

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU