piątek, 17 sierpnia 2012

Aktualny testing - Avene Cleanance K

Witam,

Poza dokładnym oczyszczaniu skóry, ostatnio do mojej kosmetyki trafił produkt zwalczający niedoskonałości.

Jako takich wielkich bomb nie mam, ale niebotycznie moja skóra się zapycha.

Stosuję już najlżejsze kremy, dokładnie oczyszczam i nadal na policzkach mam podskórne grudki.


w prezencie żel do mycia twarzy



jako dodatek do zakupu otrzymałam:

Mam nadzieję że to pomoże mi zwalczyć uporczywy problem.

Czy może znacie jakieś sposoby na grudki podskórne? Już staram się nie spać na twarzy, nie głaskać jej i nie przykładać do niej niczego (zwłaszcza telefonu).

Z góry dziękuje za wszelkie rady.

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU