poniedziałek, 3 lutego 2014

MAC Cream Colour Base Luna Frost

Witajcie,

Dziś o produkcie prawie idealnym.

Zresztą zobaczcie same. 

Mac to marka sama w sobie perfekcyjna. Wszyscy ją znają, wszyscy chcą mieć. Niestety ceny są ... jakie są. 

Ten produkt kupiłam przypadkiem. Nie wiedziałam czego szukam i postanowiłam że spróbuję takiego rozświetlacza.

Benefita High Been nie miałam więc trudno mi porównać ale po opisie widać że to ten sam produkt. 

Jasny, perłowy, bez grama brokatu, dający mega delikatny efekt. Forma kremowa


Mac Luna Frost - cena 80 zł. Jest 5 kolorów do wyboru.


Efekt:


Próbowałam uchwycić to jak najlepiej i mam nadzieje że to widać jak piękną tafle daje. Zrobiłam mnóstwo zdjęć ale tylko to jedno nadawało się do pokazania i oddaje to co chcę Wam przekazać.

Niestety po wielu próbach śmiem twierdzić że jednak moja karnacja w ciepłym tonie nie jest zadowolona z tego odcienia "frost".

Więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to składajcie propozycje na priv lub w komentarzach.

............................. EDIT ............................

PRODUKT SPRZEDANY

Polecacie jakieś rozświetlacze dla karnacji ciepłej?

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Uważam, że do ciepłej karnacji będzie pasować coś o wykończeniu bardziej złotym? Chyba tak, ewentualnie jakiś neutralny rozświetlacz - Ewa z Red lipstick monster w którymś ze swoich filmów wspomniała (albo kłamię, ale myślę że nie ;)) że bardzo fajnie w roli neutralnego rozświetlacza sprawdza się pigment z Inglota, ale zabij, ale nie pamiętam numeru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam zestaw ze sleeka do konturowania twarzy również jest w nim rozświetlacz który świetnie się sprawdza:)
    I w rozsądnej cenie:)
    Zapraszam do mnie na mini rozdanie:)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2014/02/mini-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU