środa, 26 lutego 2014

Sephora - kolor R24 - jagodowa szminka

Witajcie,

Kolejną nową szminką w mojej kolekcji jest szminka Sephory o przepięknym jagodowym kolorze.


Ogólnie uwielbiam tego typu kolorki. Choć nie maluję się tak codziennie to jednak są one obecne.

Zdecydowałam się na kolejną szminkę i tym razem to kolor R24. Zakochałam się w niej od razu jak ją zobaczyłam i kupiłam ją w promocji -20%



Szminki Sephora bardzo lubię. Używam ich na co dzień, mam kilka kolorków w różnych tonacjach jednak coś w tej jagodowej mi nie pasuje.



Lubię szminki w których można kolor stopniować. Niestety w przypadku tej jest to nie możliwe. Pomalowana zbyt słabo wchodzi nieładnie w załamania tworząc wręcz brzydki efekt.

Tym też muszę zaznaczyć że przy tego typu szminkach - ładne zęby mogą dopełnić super efektu.

No i rzecz jasna sprawną rękę i lusterko bo bez tego może nie wyjść efekt jaki chciałyśmy uzyskać.

Poza tym bardzo polecam ciemniejsze szminki.

A tak wyglądają na ustach (niestety zaś nie moich, obiecuję nadrobię):


http://www.youtube.com/watch?v=yumjan6XIh8

Co sądzicie o tego typu szminkach? Za ciemne dla blondynki? Za wulgarne?
Widziałam że Callmeblondie lubuje się w tego typu kolorach ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU