środa, 15 lutego 2012

Moje kremy BB - przegląd


Witam,


Nadszedł czas aby podzielić się z Wami moimi zasobami kremowymi. Dotychczas miałam okazję protestować 13 kremów BB. Były to próbki, mini tubki oraz pełnowymiarowe opakowania. Oczywiście testowanie nadal trwa J rzecz jasna każdy BB – maniak zgodzi się ze mną że kremów BB nigdy dość.
Tym postem chciałabym rozpocząć krótką serię postów na temat posiadanych przeze mnie kremów BB. Kolejność ich będzie przypadkowa. Mam nadzieje że moja lista będzie się ciągle wydłużać i możecie spodziewać się sukcesywnie coraz to nowych recenzji kremów.



Oczywiście proszę o niebranie do siebie zbytnio opinii bo są to moje odczucia względem danego kosmetyku i każdy powinien szukać swojego ideału. Aczkolwiek postaram się go tak opisać żebyście mogli drogę poszukiwać skrócić do absolutnego minimum.
Poniżej zamieszczam listę kremów, których opis w najbliższym czasie znajdzie się na moim blogu.
A więc:
1.       Skin79 Hot Pink Triple function
2.       Skin79 super+ VIP
3.       Missha M Cover Perfect
4.       Missha Real Signature
5.       Missha Signature Wrinkle
6.       Dr jart silver
7.       Bio-essence 10 in 1
8.       Tony Moly Expert Hialuronic i expert triple
9.       CharmzoneFeverlet
10.   Swanicoco cell emotion nasil classic balm
11.   Tony Moly cutie beauty Pure Angel
12.   Skin food red bean
13.   Etude House Precious Mineral
Szczęśliwa 13 na początek. Oczywiście w planach mam zakup kolejnych kremów BB. Więc w miarę upływu czasu będę kontynuować moje przemyślenia J

Zapraszam

2 komentarze:

  1. dla mnie ideałem jest lioele triple solution i nie zamienię go na żaden inny bb ani podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skinfooda chyba jestem najmniej ciekawa. Dla mnie ich kremy BB mają prawie zerowe krycie i jakoś żaden mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU