sobota, 23 czerwca 2012

Post browarniczy

Witajcie,

Z nudów i właściwie z tego gorąca postanowiliśmy z mężem wybrać się na wycieczkę.
Trafiło na Bielsko-Biała w którym nigdy nie byliśmy na ryneczku (o dziwo). Znaleźliśmy tam bardzo ciekawe miejsce zwane Browarem Miejskim – miejsce w którym jest mini browar i do kupienia są piwa przez nich robionych.
tu macie link do ich strony >link

Nie jestem jakąś maniaczką piwa ale lubię napić się czegoś dobrego raz na jakiś czas. Dlatego też jeżeli już padnie na jakiś alkohol to musi być to coś naprawdę dobrego.

Wiem, że w Katowicach też działają tzw. mini browary ale nigdy nie miałam okazji w nich bywać.

Trzeba mieć też na uwadze to że piwo w takich miejscach jest droższe niż w sklepie :P

Ale atmosferę jaką stworzyli właściciele oraz obsługa jest nieoceniona.

Polecam dla tych którzy szukają nowych ciekawych miejsc.

zdjęcie nie mojego autorstwa niestety brak możliwości sprzętowych. Te poniżej pochodzi ze strony lubiebywac.pl





Pod tym artykułem możecie znaleźć dokładną historię tego mini browaru
http://lubiebywac.pl/wroce-tam/browar-miejski-w-bielsku-bialej/ 

Macie w swoich miastach takie browarnicze miejsca? 

Oby takich miejsc było jak najwięcej

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe miejsce :)
    Ja z moim narzeczonym uwielbiamy piwa i uwielbiamy poznawać nowe smaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na całe szczęście takich miejsc rośnie jak grzyby po deszczu :)

      Usuń
  2. Olejki kupilam na amazon.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujace. Szkoda tylko, ze nie lubie piwa, i generalnie alkoholu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda. Ale na rynku w Bielsku jest te śliczne miejsce z przepysznymi lodami. Polecam

      Usuń
  4. Mamy w Poznaniu Brovarię na Starym Rynku. Ale to raczej nie typowy pub, a dość burżujskie miejsce, przy okazji z piwnicą która najczęściej jest nieczynna. Piwo jest dobre, ale coraz droższe. D... jednak nie urywa :P I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o moje miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze coś :P ja mogę posilić się w Katowicach i Bielsku. Mam to szczęście że mieszkam w mieście z prawdziwym browarem (Tychy - Tyskie)

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU