poniedziałek, 3 września 2012

Versatile Blogger Award

Witajcie,

Dziś chciałabym Wam nieco przedstawić moją osobę. Miałam już to zrobić ostatnio ponieważ dokładnie 20 sierpnia 2011r. ukazał się pierwszy post - powitalny ale jednak się ukazał. 
Jednakże ta data też zbiegła się z moim pięcioleciem zawodowym w firmie w której obecnie pracuję. 

Miałam dwa powody do świętowania.

Do tego zostałam wyróżniona przez Silverose jako blog który zasługuje na wyróżnienie. Dziękuje :)

Zasady:
Nominuj 15 blogów, które twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie.Poinformuj nominowanych blogerów o tym fakcie.Napisz o sobie 7 rzeczy, których inni nie wiedzą.Podziękuj blogerowi, który cię nominował i dołącz do posta obrazek Versatile Blogger Award.




( tu pojawi się zdjęcie mojej dużej łąki za oknem wraz z lasem tylko pogoda musi mi na to pozwolić)










Wyróżniam wszystkie dziewczyny które zostawiły komentarze pod moimi postami. Każdy komentarz cieszy mnie jak dziecko!

Dziękuję :*

3 komentarze:

  1. Także panicznie boję się robaków zwłaszcza latających ;)
    Też nie jestem wegetarianką a jem bardzo mało mięsa.
    Czekolada i sorbety to moje ulubione przekąski :)
    Zostawiam komentarz ale ja już odpowiedziałam na ten TAG :) Jeśli masz ochotę to zapraszam ;)


    http://anikowa101.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-sobie.html

    Pozostawiony link nie ma na celu reklamy, spamu itp. To po prostu chęć podzielenia się z Tobą 7 prawd o mnie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z robakami, kotami, słodyczami i mięsem mam to samo. Cieszę się, że tak szybko odpowiedziałaś. Czyżbyś inspirowała się firmikiem nieesia25? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet tego filmiku nie widziałam aż do teraz :) widoczne podobieństwo :)

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU