środa, 19 września 2012

Kosmetyczne (i nie tylko) ciekawostki


Witajcie,

Uwaga Uwaga – niektóre treści poniżej mogą być kontrowersyjne.

Generalnie moje zamiłowanie do buszowania po internecie ogranicza się raczej do spraw związanych z pracą lub kosmetyką. Na resztę brak mi obecnie czasu. Ale że dziś mój luby postanowił wyjść to wpadł w moje łapki złowieszczy komputer.

Przy okazji szukania tego i owego natknęłam się na stronę --> http://szczekaopada.pl/

Wyszukałam co ciekawsze (!) kosmetyczne (i parę innych) wiadomości na które opadnie Wam szczęka. Wszystkie poniższe zdjęcia skopiowane zostały ze strony szczeka opada.pl
Ile w nich prawdy?

Pozdrawiam i miłej drugiej części tygodnia 


5 komentarzy:

  1. Najlepszymi kosmetykami sa seks, sen oraz woda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia o niektórych ciekawostkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe informacje dostarczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do So Sweet Blog Award: http://dailylifepleasures.blogspot.com/2012/10/tag-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawostki, rzeczywiście:))

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU