piątek, 2 sierpnia 2013

AKCJA STOP SUCHEJ SKÓRZE w połączeniu z rollerem

Witajcie,


Uważam, że ochrona skóry pod oczami jest najważniejszą czynnością i jako pierwszy powinien się zjawić w każdej kosmetyczce jakiś krem pod oczy - czy to nastolatki czy osoby starszej.
Na rynku mamy już taki duży wybór kremów pod oczy że każdy znajdzie coś dla siebie. 
Ponadto mamy dostęp nie tylko do rynku Polskiego ale i do zagranicznego. 

Odpowiednia pielęgnacja oraz prawidłowe nakładanie kremu dają nam gwarancję że długo można się będzie cieszyć młodym wyglądem.

Poza tym wklejam tu filmik mojej ulubionej youtuberki Kasi D. która jak zwykle poruszyła ważne kwestie:


Jeżeli nie widzieliście jeszcze jej kanału to szczerze Wam go polecam.

Z tego tytułu postanowiłam wysłać swoje zgłoszenie do akcji

STOP SUCHEJ SKÓRZE POD OCZAMI

Producent oferuje płatki kolagenowe m.in. pod oczy:



Kilka faktów i przydatnych porad ...


A to otrzymane od firmy moje płatki



Przyznaję się bez bicia - o moją skórę pod oczami nie za bardzo dbałam. W moich czasach młodości internet ani prasa nie była tak rozpowszechniona więc nie miałam się skąd dowiadywać jak pielęgnować skórę. W odpowiednim momencie zaczęłam używać kremu pod oczy.
Przychodzi jednak czasami czas że trzeba użyć bardziej radykalnych metod.
Bardzo ucieszyłam się z zakwalifikowania do tego programu. Tym bardziej, że nigdy nie używałam tego typu specyfików do twarzy. Są to pierwsze moje płatki pod oczy.

Postanowiłam więc wykorzystać fakt że dostałam te płatki i skorzystałam z rollera przed ich użyciem.
Jak wiadomo skóra po rollerze jest podrażniona a przede wszystkim chłonie wszystkie dobre składniki.
Skład wygląda zachęcająco. Więc do dzieła

Tak wygląda moja skóra pod oczami


Widać delikatne linie pod oczami, ogólnie myślę skóra nie jest w najgorszej kondycji.

Najpierw w ruch idzie roller. "Wyrollorwałam" skórę pod oczami tak jak to zwykle robię, dosyć delikatnie by nie zrobić sobie krzywdy, pamiętając że to najdelikatniejsze miejsce na naszym ciele. Stosowanie rollera pod oczami oraz regularne używanie kosmetyków pod oczy (na dzień i na noc) sprawiło że moja skóra pod oczami jest w dużo lepszym stanie.


Po rollerze nie nakładałam już nic, tylko płatki. Wcześniej włożyłam je do lodówki ale to za wiele nie dało. Płatki nie były chłodne na tyle by długo chłodzić tą część ciała.


MOJA OPINIA

Zacznę od minusów - brak sposobu użycia (WTF?) Co lepsze, nawet na stronie producenta brak jakiś informacji. Musiałam szukać informacji u innych Blogerek. To widziałam nie tylko ja zauważyłam.
Jeżeli chodzi o same użytkowanie to nie miałam zastrzeżeń. Oczekiwałam trochę lepszej jakości (płatki rozwalały mi się w rękach). Płatki idealnie wpasowały się w moją skórę pod oczami, trzymały się dość sztywnie więc wszelkie prace domowe mogłam w trakcie wykonywać.
Spodziewałam się lekkiego pieczenia bo to samo miałam po mezoterapii w salonie. Byłam więc do takiego stanu rzeczy przyzwyczajona. Skóra podrażniona więc ma prawo krzyczeć.

Po zdjęciu płatków poczułam ciepło pod oczami. Skóra była porządnie napięta i nawilżona. Krem po tym zabiegu był zbędny. Nie był to efekt powalający (nie krzyczałam z zachwytu) aczkolwiek coś tam zadziałał.
Po rollerze skóra jest podrażniona, czerwona. Płatki sprawiły że skóra się uspokoiła.
Mam nadzieje ze z biegiem czasu moja skóra będzie się regenerować po rollerze a składniki zaaplikowane przez płatki dadzą efekt pięknej skóry.

Czy kupię ponownie? Trudno powiedzieć. Bez płatków pod oczy było mi dobrze a z płatkami bez większych zmian jest więc raczej nie jest to produkt niezbędny. Aczkolwiek po rollerze by uspokoić cerę polecam. Raz na jakiś czas zafunduję sobie ale może nie same płatki ale maskę żelową na całą twarz.

Ja ze swojej strony chcę tym postem pokazać że należy dbać o naszą delikatną skórę pod oczami.
Wystarczy na prawdę niewiele.

A Wy jak dbacie o swoją skórę pod oczami? 

12 komentarzy:

  1. Ja nawilżam swoją skórę pod oczami różnymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli są to żele dedykowane pod oczy to jak najbardziej. Ostatnio Pani w aptece (dermatolog) powiedziała mi że używanie zwykłych kremów w okolicę oczy na niewiele się zda ponieważ kremy dedykowane pod oczy mają mniejsze cząsteczki i lepiej skóra pod oczami je chłonie.

      Usuń
  2. z przyjemnością przetestuję te płatki bo nigdy nie miałam nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem gdzie takowe kupić. Te konkretne beauty face można kupić przez internet lub na targach. Są inne - można próbować :)

      Usuń
  3. uwielbiam płatki pod oczy i stosuję je co najmniej 3 razy w tygodniu. czasem robię sobie kurację tygodniową i nakładam je dzień w dzień. oprócz tego krem pod oczy oczywiście. muszę kupić ten roller;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roller polecam :) ja po wakacjach przechodzę na wyższy poziom - długość igieł 1,0mm

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Muszę się przyjrzeć im bliżej, może jakiś zamiennik natrafię :)

      Usuń
  5. Ten roller mnie przeraża :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony krem pod oczy to Tony Moly The Oriental Gyeol Eye Cream:) Jedno opakowanie zadziałało na wszystkie drobne zmarszczki:) Pewnie zrobiły mi się od przesuszenia. Ostatnio zagapiłam się jednak z zakupem i musiałam używać pod oczy kremu do twarzy. Nie był to jednak jakiś tam zwykły krem, tylko Ozzie Lalavesi Real Akma 96. Rewelacja. Daje radę w 100%. Ten krem ma nawet certyfikat na 96h nawilżenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) w poście opisałam dodatki do kremów które raz na jakiś czas można sobie zafundować. Póki co używam kremu pod oczy Decubal który sprawdza się w 100% :)

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU