środa, 13 listopada 2013

Najbliższe wydarzenia - targi

Witajcie,

W zeszły weekend odbyły się targi LNE w Krakowie. Ja już na takowych byłam. Zaopatrzyłam się wtedy w roller i jestem z tego zakupu bardzo zadowolona. Jednak gdybym miałam porównywać targi w Krakowie do tych w Sosnowcu to zdecydowanie wybrałabym te w Sosnowcu. Dlaczego? Kraków - co w sumie wiedziałam wcześniej - było nastawione bardziej na profesjonalne grono. Oczywiście nie wszystkie. Były to produkty przede wszystkim do salonów kosmetycznych. Co nie powiem - ceny były korzystne, produkty profesjonalne. Sosnowiec wydawał mi się bardziej "ludzki". Dla wielbicielek produktów do włosów to miejsce idealne. Sam układ stanowisk był także o wiele lepszy, więcej miejsca. Ponadto targi w Sosnowcu są trochę tańsze.

Co nie zmienia faktu że jak zajdzie taka potrzeba na targi w Krakowie się udam.


Jeżeli zarejestrujecie się na stronie targów otrzymacie zniżkę 5 zł na wejście. 

Więcej informacji TUTAJ


Na tego typu targach jeszcze nie byłam. Bilet wstępu 7 zł.

Ps. Hala to moje dzieło. No może nie do końca ale ja uczestniczyłam pośrednio w jej wykonaniu pracując w firmie wykonawczej, zaopatrując w materiały budowlane, wyposażając w meble.

Czy planujecie być na któryś z powyższych wydarzeń?

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU