niedziela, 29 lipca 2012

Gotowi do testów - Vichy Idealia


Witajcie,

Znacie moje zdanie na temat produktów Vichy. Nie przepadałam za tą firmą. Aczkolwiek ostatnio muszę przyznać że coraz więcej produktów tej firmy ląduje u mnie w kosmetyczce jako stali bywalcy. Nie tylko moi ale także mojego męża który już teraz nie wyobraża sobie życia bez żelu normaderm, szamponu Dercos oraz ampułek aminexil pro. A dla mnie kultowy jest szampon, krem normaderm, woda termalna i serum 10.



Czy będzie kolejny hit?


Kremem który zagościł u mnie jest nowość na rynku Vichy Idealia.

Kilka słów od producenta o kremie:

Pełny opis producenta znajdziecie na ich stronie a ja podaję Wam link konkretnie do ich produktu TUTAJ 


Skład kremu:
Jak widać krem ma dość długi termin ważności, a po otwarciu na zużycie mam 12 miesięcy.

Wszystko dzięki konkursowi na stronie Vichy w którym wygrałam do testowania owy krem (jako jedna z 500osób). Niestety moja półka ugina się od kosmetyków i postanowiłam wysprzątać zdenkowanych. A trochę ich mam i obawiam się że krem będzie raczej na jesień. Żeby nie było – rączki mnie jednak bardzo świerzbią by kremik otworzyć.

Miałam okazję do tej pory zetknąć się dwa razu z tym kremem – przy zakupach z próbkami, allegro z mini tubką.

Jak widziałyście miałam mini tubkę tego kremu na wakacjach w Chorwacji link w wersji do cery suchej. Był to krem idealny na wyjazd - mały i poręczny, nadawał skórze blask, nie zapychał, nie powodował natłuszczenia skóry.

Próbki dobrze się sprawdziły i mam nadzieje że pełny wymiar będzie równie dobry i będę mogła pochwalić go w pełni. Jako że nie zawsze przekonują mnie kremy z Vichy pierwsze próbki dałam do testów przyjaciółce która uznała to za rewelację i chciała mnie katować za to że jej ten krem pokazałam (rzecz jasna nie wszystkich stać aby dać za krem ponad 100zł).

Jak weźmie się opakowanie do ręki od razu czuć jego sporą wagę. To zasługa szklanego opakowania samego kremu który jest niezwykle elegancki. Jestem kobietą i jakby nie patrzeć zwracam uwagę na wygląd


Nie pozostaje mi nic innego tylko zaprosić Was na stronę 


gdzie możecie znaleźć dużo przydanych informacji na temat kosmetyków, zbierać punkty i wymieniać na kosmetyki, brać udział w konkursach oraz skonsultować się z ekspertem.

Znacie krem? Polecacie? Testowałyście? Ja jestem pełna nadziei. Firma Vichy ostatnio zaskakuje swoich klientów.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU