sobota, 4 lipca 2015

Kosmetyki z Azji - kupon rabatowy na olejek do mycia twarzy COW

Witajcie,

Mój blog powstał z miłości do kosmetyków z Azji i z pasji do testowania ich. 

Z tej okazji że mój blog będzie obchodził 4 lecie w sierpniu i że to dzięki mojej miłości do kosmetyków poznałam Agnieszkę ze sklepu Ber de Ver mamy dla Was miłą niespodziankę.

Teraz mój ulubiony kosmetyk ze sklepu Ber de Ver możecie kupić z rabatem 15% aż do 21 lipca.

PONADTO, jeżeli znacie jakiś produkt a nie ma go w ofercie sklepu, piszcie do Agi szybciutko i ona ze wszystkich sił i swoich możliwości postara się go dla Was zorganizować.





Cena produktu:

Olejek do mycia twarzy COW - 60 zł cena regularna - w promocji 51 zł

Ten produkt odkryłam zupełnym przypadkiem. Poprosiłam Agę o dodanie do paczki jakiegoś olejku do mycia twarzy, innego niż Hada Labo.

Takim przypadkiem stałam się jego posiadaczką i zupełnie tego przypadku nie żałuję. 

Olejek który powalił mnie na łopatki jak żaden inny. Zmywa makijaż w mgnieniu oka i jeszcze szybciej usuwa się go z twarzy. Czysta przyjemność korzystania z takiego produktu.

Recenzję pełną napiszę w następnym poście a tymczasem zapraszam Was do sklepu.
http://www.berdever.pl/index.php?id_product=59&controller=product&id_lang=7


Pozdrawiam Was serdecznie, idę gdzieś się schować przed słońcem ;-)


4 komentarze:

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU