piątek, 19 lutego 2016

Kolczyki w nowych miejscach w uchu

Witajcie,

Dziś bardzo krótko ponieważ rozchorowałam się na dobre (węzły chłonne bolą i są powiększone).
Ale wczoraj (bo byłam już umówiona) poszłam spełnić moje marzenie.

Już od dawna, bardzo dawna marzył mi się kolczyk w chrząstce na górze ucha. Jednak zawsze coś mi stało na przeszkodzi (przeważnie fundusze).

Ale wczoraj poszłam do znajomej kosmetyczki, która wiem, że jest godna polecania.
Te jedno zdjęcie na pewno jest Wam znajome. Ja je już widziałam wieki temu. Trzech nie miałam ochoty kolczyków robić ale stwierdziłam że zrobię jeden. Drugie zdjęcie to kolczyk z boku który zamarzył mi się całkiem niedawno. Ta więc dwa zrobiłam za jednym razem.

Zapłaciłam w sumie 80 zł. Kolczyki stal nierdzewna. To zdjęcia poniżej to zdjęcia podglądowe.


A to moje



Lubicie kolczyki w innych miejscach niż standardowe?

Pozdrawiam

1 komentarz:

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU