sobota, 6 lutego 2016

Zakupy w DM w Czechach

Witajcie,

Nie byłabym sobą gdybym w czasie wyjazdu do Pragi nie zaszła do DM. Chyba czas stwierdzić że jestem od tego sklepu uzależniona... ehh a uzależnienia się leczy ponoć. Na całe szczęście DM to małe zło bo te kosmetyki są takie tanie że taki mały grzeszek może być wybaczony.

Nie przedłużając przedstawiam Wam moje zakupy. Niektóre produkty będą miały ceny podane.
W Czechach DM jest nieco droższy niż w Niemczech i niestety też mają mniejszy asortyment. Tyczy się to nowości i limitowanych edycji.

Żele to taki standard, prawda? cena (24,90 CZK, 0,94 EUR)


Kolejny produkt w praktycznie też, tanie dobre odżywki do włosów i jedna nowość - maska minutowa 


Wzięłam też coś do włosów z Alverde


Ulubione olejki do ciała. No po prostu nic się z nimi nie równa (nawet te zachwalane Hipp dziecięca oliwka). Dlatego zawsze muszę mieć ich zapas. Wypróbowane już mam wszystkie i moje ulubione to Wild Rose i Antycellulitowy (którego tym razem nie kupiłam). 
Koło 100-139 CZK
Wzięłam też coś czego wcześniej nie miałam ze względu na zapach


Balea balsam do ust wzięłam na prezent akurat. Mnie bardzo przypasował Alverde którego jeszcze mam dlatego nie brałam kolejnego opakowania. 
Szampon of kors i masło do ciała jako coś lżejszego niż oleje.


I ostatnie, bardziej coś makijażowego czyli - odżywka do rzęs, tusz (kiedyś go miałam już - rewelacja), korektor pod oczy (też miałam ale mnie nie zachwycił ale wzięłam go ponownie bo coś mi się wydaje że trafiłam na felerną sztukę), podkład (może przerzucę się na coś bardzie wege), pomadka ;-)


Na tym koniec!

Jak Wam się podobają moje zakupy?

Coś jeszcze powinnam brać?

Pozdrawiam cieplutko

10 komentarzy:

  1. Wow tyle cudowności, ja marzę o tym żeby poszaleć w DM muszę kiedyś się wybrać do Niemiec lub Czech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja się cieszę że mam to szczęście i do Cieszyna niedaleko :)

      Usuń
  2. fajne produkty :) zapraszam do mnie u mnie znajdziesz kilka postów o kosmetykach balea z Niemiec :)

    http://jevinn99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakupy, życzę dużo przyjemności przy zużywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh sama bym skoczyła na takie super zakupy :) żele Balea uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU