wtorek, 2 maja 2017

VIZIR - kapsułki do prania

Witam Was,

Dostałam swoją przesyłkę od VIZIR. Za co bardzo dziękuję. Już za chwilę podzielę kapsułki i dam paru osobom do przetestowania.

Moja teściowa właśnie kończy remont i postanowiłam zrobić jej niespodziankę tymi kapsułkami. Myślę, że świeże firanki, pościel czy ręczniki dodadzą radości po skończonym remoncie.

Drugiej osobie jakiej dam kapsułki to będzie koleżanka, która niedawno urodziła małego chłopca. Z pewnością ucieszy ją fakt świeżości nowo włożonej pościeli.

Trzeciej koleżance starszej panny która może nie broi ale z pewnością się brudzi.

Czwartej nie wiem ale z pewnością wymyślę.

Już jestem po pierwszym praniu. Ale rzeczy fitness muszą poczekać jeszcze parę dni bo w to wolne jeszcze mnie na siłowni nie było. Tym razem postawiłam na firanki.
Zapach jest obłędny. W całym domu pachnie świeżością. Jestem ciekawa jak długo się będzie to utrzymywać bo z reguły dość szybko znika.

Poza tym sama formuła jest inna niż zwykle proszku i płynu do płukania. Otóż dajecie kapsułkę do bębna do środka i uruchamiacie pranie. Dla mnie to nowość bo do tej pory używałam tylko proszku. Pranie robię dość często i nie wiem jak to ma się do ekonomii w tym wypadku.

Jeśli chodzi o plamy to sama ja nie mam z tym problemów bo poza plamami z potu raczej w błocie się nie tarzam ale chętnie przetestuję to na jakimś małym rozrabiaku. Także szykujcie się na testy.

15 prań czyli 15 kapsułek to koszt koło 20 zł. Często są w promocji więc warto uważnie patrzeć.
30 sztuk to 36 zł (dane z tesco.pl)

Co sądzicie o tych kapsułkach? Używaliście?




Masz pytania? A to proszę poniżej parę przydatnych faktów na temat tych kapsułek (źródło www.everydayme.pl)
Czy ta mała kapsułka naprawdę poradzi sobie z całym praniem?
Tak. Przy pomocy tylko jednej kapsułki piorącej Vizir wypierzesz całą masę brudnych rzeczy. Każda mała kapsułka zawiera odmierzoną ilość skoncentrowanego środka piorącego w płynie, zapewniającego 100% bieli Vizira już po 1 praniu. Uwaga! Jeżeli masz twardą wodę i cały bęben wyjątkowo brudnych rzeczy do prania, konieczne może być użycie 2 kapsułek, aby uzyskać doskonałe efekty (analogicznie w takim przypadku musiałabyś użyć większej porcji każdego innego środka piorącego).
Jak należy jej używać?
Po prostu włóż jedną kapsułkę piorącą Vizir do pustego bębna w swojej pralce, następnie ułóż pranie na kapsułce i uruchom program piorący.
Co się dzieje z kapsułką podczas prania?
Kapsułka rozpuszcza się w pralce w ciągu kilku minut (nawet przy 30°C).
Czy mogę zostawiać kapsułki w miejscu dostępnym dla dzieci?
Nie. Tak jak w przypadku wszelkich innych domowych detergentów, musisz przechowywać je poza zasięgiem dzieci. Pudełko nadaje się do wielokrotnego zamykania, dlatego należy je przechowywać zamknięte, w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Czy istnieje produkt Vizir odpowiedni dla mnie?
Kapsułki piorące Vizir są dostępne w 3 wariantach, odpowiadających Twoim potrzebom: Original Fresh, Fresh Flowers (który pozwala poczuć na ubraniach świeże zapachy natury) oraz Sensitive Clothes (do prania ubrań osób o wrażliwej skórze).
I co przekonało Was do wypróbowania? Ja znalazłam jeszcze jeden plus. Zajmują znacznie mniej miejsca niż tradycyjny proszek z płynem co przy małych łazienkach jak moja ma bardzo duże znaczenie.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. bardzo je lubię, w ogóle nie używam już żadnych płynów czy proszków. łatwo jest je przechowywać, to prawda.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU