wtorek, 9 maja 2017

VOLUPLUS - odzyskajmy tłuszczyk

Witajcie,

Ostatnimi czasy zauważyłam nową tendencję w dbaniu o skórę czego oczywiście wcześniej nie było albo było mało słyszalne w mediach. Odkąd Azjatycki Cukier poruszył temat znikającego tłuszczu w twarzy i powodu szybszego starzenia się skóry, nagle zaczęły powstawać kosmetyki które powodują w bardzo powolny sposób przywracanie utraconego tłuszczu.

Kiedy go tracimy? Gdy się starzejmy naturalnie go tracimy z twarzy ale też bardzo często (co mnie niestety spotkało) gdy mamy skoki wagi - nagle chudniemy i nagle tyjemy, po czym znowu chudniemy. Odchudzanie w nieumiejętny sposób - czyt. chcemy szybko zrzucić parę kg, wiąże się nie tylko z efektem jojo który każdy z nas zna dobrze, ale także właśnie z wyszczupleniem naszej twarzy ale w ten sposób który nie chcemy. Zatem, odchudzajmy się z głową. I po raz kolejny będę powtarzać - tłuszcze w diecie nie są złe. To nie od nich tyjemy, a od słodyczy, cukru, cukierków, czekolady i wszechobecnych już pochodnych cukrów - syropu glukozowo-fruktozowego.

Azjatycki Cukier przytoczył parę nazw środków które możemy kupić by w cierpliwości doczekać się "poduszeczek" na policzkach czy wypełnić dolinę łez. Sama też w swoim sklepie sprzedaje takie środki. Ja postanowiłam spróbować czegoś "od nas" i padło na voluplus. Można spróbować poszukać i znaleźć w środkach na powiększenie piersi -volufiline (bodajże w Eveline).

Voluplus, który ja kupiłam pochodzi ze sklepu Beautyever.pl ale można go też kupić na Mazidłach.
Cena za 5 ml z przesyłką to koszt 30 zł z groszami. Są też większe pojemności.

Ma o dziwo bardzo pozytywne recenzję. Postanowiłam sama spróbować tego środka czy działa i czy zadziała na te partię co chce.

Skład tego produktu to:

INCI: Macadamia Ternifolia Seed Oil; Macelignan; Tocopherol 
Skład wg specyfikacji:
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil 95-96 %
  • Macelignan   3-5 %
  • Tocopherol   0,2-0,3% 

Otóż chce "wypełnić" dolinę łez, policzki oraz usta.





Moje policzki:


a raczej ich brak.

Dolina łez mniej więcej tak:


a usta tak:


Zobaczymy czy produkt zda egzamin i czy cokolwiek mi się w tych miejscach uzupełni. Chcę go stosować solo jak i z rollerem.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Używałam voluplus na biust, ale zamawiałam na mazidła.com, cena wyższa niż na stronie którą polecasz, więc cieszę się zajrzałam do tego posta. Trzymam kciuki za Twoje efekty:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU