poniedziałek, 17 marca 2014

Aktualizacja pielęgnacji cery - wersja na noc

Witajcie,

Zdałam sobie sprawę, że dawno nie było u mnie aktualizacji pielęgnacji.
Co używam i jak się sprawdza o tym już na poniżej.

Ogólnie rzecz biorąc znowu trochę chaosu. Niestety, moja cera ma jakiś dziwny okres.
Poza tym myślę, że to też wina braku czasu (pobudka 6:30 powrót z pracy godzina 18) oraz stres. 

Są jednak pozytywy - wróciłam do ćwiczeń (w końcu) i bardzo zwracam uwagę na to co jem.
Ale przejdźmy do sedna...

Wieczorna pielęgnacja:

Postawiłam na ciężki kaliber - Locacid i Acne derm
Myślę także by nieśmiało powrócić do Atredermu ale póki co pewna osóbka z Japonii przypomniała mi że mogę go stosować przecież na ciało (dzięki, Aga :))

Acne derm to nowość którą używam dopiero od paru dni. I powiem szczerze już powoli się zakochujemy w sobie.

Ogólnie wyznaczyłam tym dwóm produktom funkcje:



Gdy moja skóra potrzebuje odpoczynku, przez parę dni używam serum Kiehl's lub kremu zmodyfikowanego olejami Sylveco (którego de facto zostało już bardzo mało).

Pod oczy upodobałam sobie ostatnio - masło shea ponieważ Decubal dziś dobił dna konkretnie. Jeden z moich trafniejszych kremów pod oczy. Gdyby nie zachwalany przez Urbi Estee Lauder pewnie bym się na niego skusiła (dzięki Urbi ;-))

Do mycia twarzy używam dwóch rzeczy:

Normaderm Vichy i Clarisonic Mia



Obie te rzeczy przyczyniają się do lepszego stanu cery. Normaderm chwaliłam już wiele razy a Clarisonic opiszę za jakiś czas szerzej. Póki co, trudno mi opowiedzieć się czy jestem za czy przeciw. Po prostu przemilczę. Musimy się bliżej poznać rzecz jasna.

Nie używam peelingów na ten moment. Moja skóra dostatecznie się złuszcza powyższymi preparatami by ją jeszcze czymś podrażniać.

Podsumowanie...

Nie jest tego dużo. Wprowadziłam minimalizm w kosmetyczne. Póki co się udaje choć zauważyłam ostatnio że bardzo dużo kremów do twarzy kupuję. Więcej, niż zdołam zużyć.

Więc dziś jedną z perełek którą już miałam w ręce odłożyłam. Jestem z siebie dumna.

Jak wygląda Wasza pielęgnacja? Czy coś powinnam wprowadzić?

Czekam na jakąś promocję wody Uriage, bo bardzo mi za nią tęskno :)

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. czy acne-derm radzi sobie z przebarwieniami potrądzikowymi ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że będziesz musiała sięgnąć po coś mocniejszego. Aczkolwiek wszystko zależy od tego jak mocne są to blizny oraz proponowałabym wybrać się do dermatologa lub/i kosmetyczki. Z pewnością dobiorą odpowiednie preparaty do Twojej cery.

      Usuń
  2. nakaż zuzywanai kremów drugiej połówce ;D tym sposobem nei mam wyrzutow sumienia, ze za duzo kupuje ;D M zuzywa nawet kremy pod oczy...a co nie zuzywa to idzie do stop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tylko że mój mąż nie używa żadnych kosmetyków. Nawet swoich, które kiedyś mu kupiłam. Ale z tym do stóp to super pomysł :) moje stopy i dłonie wiecznie potrzebują nawilżenia :)

      Usuń
    2. u mnei krem ze slimakiem poszedl w koncu na stopy ;D im to tam nic nie szkodzi;D

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU