sobota, 26 listopada 2011

By rozweselić ten zimowy czas – Kolorowe Paznokcie


Witam,

Nie każda z Nas lubi ubierać się kolorowo w zimę. W końcu to taka pora stagnacji i raczej wybieramy stonowane kolory – dominują brązy, szarości, czarne.
Ale można rozweselić trochę nasz strój za pomocą kolorowych paznokci.

Ja w swojej kolekcji mam już dość sporą kolekcję lakierów do paznokcie. Oczywiście dominują kolory czerwone i różowe. Ale znajdę też tam kolor miętowy, granatowy czy fiolet.

A recepta na naprawdę ładne paznokcie to obcięte na krótko i odpowiednio zadbane. Nie będę się tu rozpisywać – odżywki itp.

Oczywiście to że ubierzemy się w stonowane kolory nie oznacza że musimy malować na jaskrawe kolory paznokcie.
Jest teraz bardzo duży wybór kolorów lakierów a ich ceny są w miarę przystępne więc każdy znajdzie coś dla siebie.


OPI – ta firma ma naprawę przeogromny wybór kolorów. Co rusz patrzę jak wychodzą kolejne serię ich produktów. Jeszcze nie miałam okazji przetestować tych lakierów ale bardzo mnie korci bo są to już profesjonalne kosmetyki do zdobienia naszych paznokci i zapewne jakością są dużo lepsze. Koszt około 50zł.
Najnowszą kolekcję sygnuje Serena Williams – słynna tenisistka.
Poniżej zamieszczam tylko parę kolorów które mnie osobiście się podobają.


Firma OPI jest na tyle popularna że sygnują je takie gwiazdy jak Katy Perry czy filmy Shreek i Burlesque.


Mnie osobiście podobają się kolory z serii Piraci z Karaibów.

Resztę znajdziecie na stronie http://www.opinails.pl


Kolejna firma którą mogę polecić to lakiery z firmy SEPHORA. Na pewno wybór jest dużo mniejszy ale z każdej gamy kolorystycznej znajdziecie tu kolor. Nawet tak bardzo ostatnio znany jak kolor miętowy (olaboga ile ja się naszukałam takiego koloru). Koszt 19zł.

Ale oczywiście mój post nie mógłby pominąć takiej firmy jak INGLOT której lakiery są tanie – 19zł, duże – 16ml, i dobre.

Pół sklepu lub stoiska INGLOT zapakowane jest w różnego rodzaju odcienie lakierów. Tu nawet najwybredniejszy znajdzie kolor dla siebie.
Może na zdjęciu wygląda na to że mam kilka lakierów tego samego koloru ale jak pójdziecie do Inglota to same zobaczycie że jest mnóstwo podobnych lakierów – matowych i błyszczących, z brokatem itp. 
Posiadam w swojej kolekcji także lakiery z H&M. Jest ich niewiele i w każdym z ich sklepów spotkałam się z innymi kolorami. Są to dobre lakiery i niedrogie – 14,90zł

Oczywiście nie mogłam pominąć tu TONY MOLY której kolory szczególnie mi się podobają. Niestety nie posiadam lakierów tej firmy więc nie powiem nic na jej temat ale kuszą mnie te kolorki. Są słodkie i dziewczęce. Ale też są motywy dla bardziej poważnych.





A tu poniżej słodkie opakowania lakierków Etude House



Jak już nam się znudzą typowe kolorki można trochę urozmaicić nasze paznokcie i wcale nie trzeba mieć dużych zdolności.
Śliczną mozaikę utworzymy dzięki lakierowi pękającym. Można tu dowoli łączyć kolory a na paznokciach zostanie nam ładny wzorek. Lakier dostępny jest w kilku kolorach – cena w ingocie to coś koło 30zł.

A może impreza?  A jak impreza to oczywiście lakier ultra fioletowy. 



A jeżeli chcemy zaszokować znajomych super umiejętnościami polecam lakier w naklejkach.
Proste? Pewnie że tak. Naklejamy na paznokcie i gotowe. Jaki wzór? Może panterka? A może zebra? Tu pomysłów nam na pewno nie zabraknie. Bo wybór jest także ogromny. Ja znalazłam takie właśnie z firmy TONY MOLY.


Na końcu po pomalowaniu paznokci pamiętajcie o ich utrwaleniu. To przedłuży im trwałość a przecież nie chce nam się codziennie zmywać i malować od nowa paznokcie.
A jeżeli chcemy żeby nasze paznokcie były ładne naturalne tylko trochę podrasowane to można użyć Alessandro Pro White Effect - lakier transparenty wybielający. 
W kilka sekund możemy sprawić że z naszych paznokci zostaną "usunięte" żółte odcienie, optycznie je wybielając. Koszt ok. 35zł.

Chciałam też podkreślić że jestem przeciwniczką paznokci akrylowych i tipsów. Miałam je dwa razy w życiu i to były moje ostatnie razy. W obu przypadkach moje paznokcie były w opłakanym stanie. W tym przypadku nie dam się podejść do trzech razy sztuka. Ale słyszałam o przypadkach dziewczyn którym pomogły właśnie tipsy.
Oczywiście wybór należy do Was.
Przed nami andrzejki i warto wykorzystać ten czas zabawowo J

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU