niedziela, 28 lipca 2013

"Przysiadowa" akcja treningowa

Witajcie,

Witam w ten najgorętszy dzień w roku. U nas w mieszkaniu sauna także dziś wychodzimy na grilla by się trochę ochłodzić przy piwku.

Oczywiście, tu Wam pisze że będę jadła grillowe jedzenie a post miał być o ćwiczeniach.

Biorę udział w bardzo ciekawej akcji. Często czytam na blogach o maratonach treningowych ale nigdy nie mam dość motywacji by w nich uczestniczyć.

Jednak jakoś ten przypadł mi do gustu najbardziej. 
Może dlatego że te typowe przysiady często robiłam na aerobicu i jakoś tęskno mi za tą formą ćwiczeń.


Dziś mam drugi dzień.

Opis całej akcji znajdziecie TUTAJ

Zachęcam Was do "przysiadowej" akcji treningowej.

Dajcie znać czy będziecie ćwiczyć razem z nami

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) tak przy okazji pamiętam jak na jednych zajęciach Pani prowadząca trochę się na nas wkurzyła i kazała nam zrobić 100 przysiadów. Nie lada to było wyzwanie a na drugi dzień zakwasy :)

      Usuń
    2. Widziałam i się zastanawiam czy nie robić, ale ja mam ochotę na przysiady takie jak robi Ewka w Skalpelu, czyli "na paluszki i wypychamy miednicę" :)

      Usuń
    3. Forma dowolna, byle by były to przysiady :) Patrząc na Ewkę widać że warto ;)

      Usuń
  2. Robiłam to wyzwanie, ale znudziło mi się szybko. Tylko, że zaczęłam od razu od 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, ze przylaczylas sie do wyzwania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę. Mam nadzieje że będą efekty :)

      Usuń
  4. no Madzia chylę czoła;) tez sobie przysiaduję, ale 30 co drugi dzień to wszystko na co mnie stać. pokażesz rezultaty:);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy koniecznie chcecie oglądać mój cellulit i tłuszczyk :P

      Usuń
  5. doszłam do 20 dnia i wysiadłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że z początku wydawało mi się to takie proste ale im więcej przysiadów tym gorzej mi to idzie :P mam nadzieje że podołam

      Usuń

Chętnie podyskutuję z Wami. Dziękuję za każdy komentarz

ARCHIWUM

SZUKAJ NA BLOGU